ANAREUS CZ, s.r.o.

Docházkové systémy

Docházkové systémy jsou úzce spjaty se systémy přístupovými, či naopak. Ve skutečnosti se pouze vytipovaná místa (u vstupních dveří, propojovacích chodeb, či vstupních turniketů) osadí jiným druhem přístupového terminálu, který umožňuje interakci uživatele. Uživatel použije svůj čip, či kartu a stisknutím tlačítka zvolí operace. Tyto operace lze i automatizovat, pokud slouží například terminál pouze ke vchodu do areálu, nebo uživatel nestiskne žádné tlačítko. Tomuto modelu se říká automatická registrace pohybu, uživatel pouze přiblíží klíčenku k terminálu, terminál vyhodnotí právo přístupu, zapíše pohyb a otevře dveře (je-li tato vlastnost požadována).

Docházkové systémy

Terminály umožňují nastavení velkého množství registrací - tj. typ operace (přestávka, lékař, dovolená, služební cesta, ...). Všechna tato data se později zobrazují na počítači ve speciálním software, který umožňuje další výstupy a úpravy.

Data se ze všech terminálů synchronizují nejčastěji pomocí sítě ehternet - díky tomuto řešení opět získáváte možnost centralizovaného řízení a sběru dat z docházkových terminálů i mezi více pobočkami. Vhodným řešením je VPN síť, díky které může všechny terminály a to jak docházkové, tak přístupové spravovat jeden server a vždy máte jistotu, že nový pracovník bude na všech terminálech rozpoznán do několika málo minut.

Pomocí centralizované správy navíc ušetříte čas techniků, protože nastavení klíčenky do všech terminálů se již nemusí provádět ručně na jednotlivých terminálech. Zároveň případné zrušení registrace se provede jednoduchým krokem v kartě uživatele v ovládacím software.

Díky architektuře SERVER-KLINET je možné provádět sběr dat ze všech teminálů napříč celým světem pomocí jediného serveru a následnou analýzu provádět na více počítačích.

Docházkový systém umožňuje exportovat tiskové výstupy pro jednotlivé zaměstnance, střediska do kterých lze zaměstnance přidat, a také tiskové výstupy celého střediska.

Software též disponuje ruční úpravu docházky, správnou státních svátků, nastavení směnných provozů, kontrolou přítomnosti zaměstnance a mnoha dalších parametrů.

Výkonnost celého řešení zaštiťuje SQL databáze, která nabízí vysoký výkon i pro rozsáhlé aplikace. Důležitým prvek systému je též systém komunikace terminálů pseudo-online, takže v případě výpadku serveru, nebo internetu jsou všechny terminály stále funkční a dále zapisují pohyby. Přístup zaměstnanců je definován dle poslední synchronizace se serverem. Po obnovení připojení jsou data zpětně nahrány na server a připraveny k analýze.

V případě, že hledáte spolehlivé řešení pro docházkové systémy, nebo máte jakékoliv dotazy, kontaktujte:

Obchodní oddělení ANAREUS CZ, IT divize